Medyum
İstanbul Medyum
İzmir Medyum
Medyum
Medyumlar
Medyumlar
Medyum
İstanbul Medyum
Medyum
İstanbul Medyum
Wednesday, 20/11/2019 | 11:03 UTC+0

Medyum Baransel şikayetleri

Post by relatedRelated post

Medyumlar insanların talepleri üzerine büyü yaparlar veya büyü bozarlar. Siz de benzer işlemler için Medyum Baransel ile çalıştıysanız ve Medyum Baransel Şikayetlerinizi dile getirmek istiyorsanız, bu sayfa da yorum paylaşabilirsiniz.

Medyum Baransel, kişilerden gelen talepler doğrultusunda hakim olduğu büyü ilimleri ile sizler için çalışmalar yapmaktadır.

About

66 Yorum

  1. tanımak lazım
     /  Cevapla

    medyum baransel hoca hakkında araştırma yapıyorum bende.kendisine işlem yaptırmak istiyorum o yüzden acaba hakkında şikayet varmı bilmiyorum.her yere bakıyorum ama net bişey göremedim.

  2. sessizlik
     /  Cevapla

    bende 1,5 ay önce çalıştım baransel hocayla.kendisine mersinden ulaştım.halen işlemim etkisini koruyo ben çok memnun kaldım gerçekten.medyum baransel hoca hakkında şikayet bulabileceginizi sanmıyorum ama yinede araştırın tabi

  3. gırgırıye
     /  Cevapla

    baransel hoca hakkında şikayet arıyorum bende.kendisi ile işlem başlatıcam ama acaba kötü bir yorumu varmı diye bakınıyorum

  4. MEDYUM BARANSEL
     /  Cevapla

    baransel hocanın yaptıgı süryani büyüsünü başka bir hoca yapamazmı sadece baransel hocaya ait bir büyümü acaba

  5. EBRU
     /  Cevapla

    BARANSEL HOCAM NOLUR BANADA YARDIM EDİN
    SÜRYANİ BÜYÜSÜ FİYATINIZ NE KADAR ACABA VE FİYATTA TAKSİT YAPIYOMUSUNUZ

  6. aslı
     /  Cevapla

    süryani büyüsü papaz büyüsünden dahamı iyi ve baransel hoca hakkında benim görmediğim bir şikayet varmı acaba.ben en iyi medyumu arıyorum.bana yardımcı olun nolur

  7. erkan
     /  Cevapla

    benimde sevdigim bi kız var hocam.2 ay önce ayrıldık ve farklı hocalar tarafından dolandırıldım.şuan yardıma çok ihtiyacım var sizden rica en etkili büyünüz hangisi.gerçekten süryani büyüsü en etkili büyümüdür.

  8. BARANSEL HOCA
     /  Cevapla

    BENDE MEDYUM YORUMLARINI OKUDUM VE BARANSEL HOCAMI BULDUM.ÇOK FAZLA MEDYUM OLDUGU İÇİN DOLANDIRILMAK İSTEMİYORUM TABİLİ.MEDYUM BARANSEL HOCA HAKKINDA ŞİKAYET VARMI DİYE ARAŞTIYORUM ŞİMDİ.AMA KÖTÜ BİR YAZI GÖREMEDİM.MAİL ATICAM KENDİSİNE BENDE.FİYATTA ANLAŞIRSAK ÇALIŞICAM BARANSEL HOCAYLA

  9. erkan
     /  Cevapla

    sen sevdiğüm idün.sevdalum idün.söz vermiştiün yarrr.neden bıraktınn beniiii

  10. ŞİMAL
     /  Cevapla

    MERHABA ARKADAŞLAR BARANSEL HOCAMI HERKESE ÖNERİRİM.SÜPER BİR ADAM VE KALİTELİ ÇALIŞMALAR YAPIYOR.BARANSEL HOCAM HAKKINDA ŞİKAYET GÖREBİLCEGİNİZİ SANMAM AMA TABİ ARADA BİR KAÇ GICIK VARSA YAZMIŞTIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BENCE GÖRÜŞÜN DERİM.VE MUTLAKA SÜRYANİ BÜYÜSÜ YAPTIRIN DERİM.

  11. duygusal / süryani büyüsü
     /  Cevapla

    en iyi medyumlardan birisi baransel hocaymış arkaşlar.bende medyum yorumlarını okudum ve ordan ulaştım baransel hocama.medyumlar için yorum yazan arkaşlar boşuna olumlu şeyler yazmamış baransel hocam hakkında.bende bizzat aynılarını diyorum sizlere.eğer düşünürseniz baransel hoca en iyi medyumlardan biri

  12. Sevde
     /  Cevapla

    Baransel hocamle bende çalışmak istiyorum ama teredütlerim var bakalım ne olucak.

    • Melek
       /  Cevapla

      Arkadaşım hiç tereddütün olmasın benden sana demesi Baransel hocam çok iyi ve büyülerindne mutlaka sonuç alabilcepin birisi.

  13. Orkide
     /  Cevapla

    Benimde baransel hocamla görüşmem oldu. Kaşik büyüsü önerdi bana hocam verdigi günde sonuçlandı. Ben medyum Baransel hocama güveneniyorum. Her konuda görüşmenizi tavsiye ediyorum.

  14. Ecem
     /  Cevapla

    Benim ailem aramda çok sorunlarım var güvenilir garantili Sonuç alabilecegim Medyum istiyorum arkadaşlar ailemle aramdaki sorunlar için bana öneride bulunursanız sevinirim.

  15. Esmanur
     /  Cevapla

    En yakın arkadaşımdan aldım. Darbeyi sevdigim adamı elimden aldı. Medyum Baransel hocamı tavsiye üzerine buldum. Bana yaptıklarına karşılık ayrılık büyüsü ile ayrılmalarını istedim. Bana bu konuda içime su serpti Baransel hocam minnettarım kendisi.

  16. Melek
     /  Cevapla

    selam medyum arıyorum kızımın geçe korkuları bağrarak uykusundan uyanmaları beni korkutuyo ne oldugunu anlayamıyorum. Kızım 14 yaşında bana yardımcı olun kızım için

  17. Sevcan
     /  Cevapla

    Baransel hocamdan çok memnun kaldım arkadaşlar sizlere kesibliklede tavsiye ederim çok iyi bir hoca .

  18. Pelin
     /  Cevapla

    Benim için güzel şeylerin başlangıcını sağladı Baransel hoca çok saolsun şikayetimde yok mükemmel bir hoca .

  19. Gizem
     /  Cevapla

    Baransel hocamdan oldukça memnun kaldım arkadaşlar çok iyi bir hoca ilk defa bu kadar güçli büyü yapan bir medyuma rastladım

  20. Bekir
     /  Cevapla

    Arkadaşlar bende Baransel hocadan cok memnun kaldım ben hayatımda böyle bır ilim uzmanı gormedım benı ıyıleştirdi sevgilimi geri getirdiği yetmedı benım canımı yakanlar benden tek tek uzaklaştırdı. Medyum Baransel hocamın elleri dert görmesin.

  21. Özden
     /  Cevapla

    Arkadaşlar benim sorunum eşim sürekli alkol alıyo evde huzurumuz yok Medyum Baransel hocadan bu konuda yardım. Alan arkadaşlar bana yardımcı olurmusunuz?

  22. Feride
     /  Cevapla

    Arkadaşlar Baransel hocadan hiç bir şikayetim yok çok etkili büyüleri var herkesede tavsiye ederim.

  23. Bengü
     /  Cevapla

    Ben yıllar önce Baransel hocama papaz büyüsü yaptırmıştım bugüne kadar etkisi hala devam ediyor helal olsun bukadar güçlü olacağını tahmin etmemiştim.

  24. Mehtap
     /  Cevapla

    Kaynanamla aramızda sorunlar vardı. Eşimin üzülmesini istemedigim için muhabbet büyüsü yaptırdım. Medyum Baransel hocama aramızda sorun kalmadı. Kaynanamla aramız düzeldi çok teşekkür ediyorum Baransel hocama.

  25. Sevilay
     /  Cevapla

    Baransel hocamdan hiçbir şikayetim yok herkes gönül rahatlığıyla gidebilir çok iyi bir hoca teşekkür ediyorum kendisne büyülerinden dolayı.

  26. Ayten
     /  Cevapla

    Meraba bende zor durumdayım. İçimdeki şüpelerin son bulmasını istiyorum. Eşimin bana ihanet ettigini hissediyorum. Bu yüzden yardım istiyorum. Baransel hocam bu konuda beni aydınlatırmı bu konuda yardım alan varmı cvp verirmisiniz.

  27. Mesude
     /  Cevapla

    Kızımın sadeti için evlilik büyüsü için buldum. Medyum Baransel hocayı kızım evlensin yuva kursun torunlarım olsun. Kızım 31yaşında evlilikten uzaktı. Meslegine tapıyordu. Bende evlensin yuvası olsun istedim. Allahım razı olsun Baransel beyden kızım nişanlı inşallah yakında düğnü var

  28. Anılcan
     /  Cevapla

    Medyum Baransel hocam canbar aşk büyüsü sonuçlandı. Allahım razı olsun Baransel hocam ben bunu hayal etsem olmazdı.

  29. Beril
     /  Cevapla

    bende baransel hocayla çalışmayı düşünüyordum ama hakkında şikayetler varmı diye bakındım ve bu siteye denk geldim onun hakkında hiç şikayet bulamadım artık düşünmeme gerek yok ben kararımı verdim baranse hocayla çalışcam

  30. Fidan
     /  Cevapla

    Arkadaşlar benim kaybedecek vaktim yok. Eşim bir kadına takıldı. Gözü kimseyi görmüyo çocuklarım olmasa bu evlilik yürüsün istemem ama çocuklarım. Çok küçük bana yardımcı olun lütfen Baransel hocam eşimi bu kadından ayırabilirmi?

  31. Nursel
     /  Cevapla

    Baransel hocamdan hiç bir şikayetim yok arkadaşlar çok memnunum yani beni yapyığı büyü sayesinde hayata bağladı çok saolsun.

  32. Levent
     /  Cevapla

    Ben ,3ay önce Medyum Baransel hocama aşk büyüsü yaptırdım. Aşk büyüsü böyle bir şeyki anlatamam. Yüzünü ceviren kız azından aşk sözcükleri dökülüyo. Çok teşekkür ediyorum Baransel hocam emeginize sağlık.

  33. Evrim
     /  Cevapla

    Erkek arkadaşim için bende Sadakat büyüsü yaptırdım. Erkek arkadaşim beni 2 kere altattı. Bende Medyum Baransel hocama gittim. Derdime derman oldu bu konuda ben kendisinden çok memnun kaldım.

  34. Gül
     /  Cevapla

    evet bende medyum baransel hocayla calıştım iki ay oldu. cok iyi sonuçlar aldım ve bi arkadaşımada tavsiye ettim oda çok mennun kaldı. Garantili Sonuç veriyo

  35. Cemile
     /  Cevapla

    Bende kendisinden eşimin alkol sorunu için yardım istiyorum. Bu konuda bana yardımcı olurmusunuz. Baransel hocam hergün dua ederim size hocam.

  36. Leyla
     /  Cevapla

    Bende büyü yaptırdım Baransel hocama sonuçlarını aldım çok saolsun hiç bir şikayetimde yok ÇOK ŞÜKÜR

  37. Zehra
     /  Cevapla

    Arkadaşlar bende Baransel hocayla işlem yaptım.allah ondan razı olsun 20 günde sonuç aldım herkese tavsiyem Baransel hocama her konuda güvenebilirsiniz.

  38. Rafet
     /  Cevapla

    Sevdigim kızı ailesi bana layik görmedi. Ben çok seviyordum. Ailesinin bırakıp kaçmıyorduda ben Medyum Baransel hocama anlatım. Ailesinin yaptıklarını 33 gün sonra sevdigim kız ailem sana karşı güzel şeyler söylüyo diye beni aradı. Anlatı sevdigim kız hemen ailemle görüştüm istemeye gidicem yakında sevdigimi Baransel hocam sağolsun emeginize nasıl öderim hocam ben

  39. Cansu
     /  Cevapla

    Baransel hocamın papaz büyüsünden çok faydalandım o yüzden hiç bir şikayetim yok herkezlere tavsiye ederim sonuna kadar güveniyorum hocama .

  40. Erkut
     /  Cevapla

    Baransel hocamdan sonuç almayan kimse yok bende çok memnun kaldım. Hocam nişalımdan ayrılniştim. Herşey hazırdı düğünüme bir hafta kala nişanı attı Medyum Baransel hocam sayesinde barıştık nikah günü aldım sayesinde evleniyorum nişanlımla ellerinden öpüyorum Baransel hocam iyiliginizi unutmicam.

  41. Feride
     /  Cevapla

    Selam bende Medyum Baransel beyle görüştüm. Kendisi bana güvenilir biri geldi. Benim bıraz beklemem gerektigini söyledi. En kısa zamanda başlıcak. Hocam

  42. Şule
     /  Cevapla

    Baransel hocamın büyülerini bende çok merak ediyorum hiç kimse şikayet etmiyor çok iyi bir medyum görünşe göre en kısa zamanda gidicem.

  43. Yıldız
     /  Cevapla

    Evlilik büyüsü konusunda garantili sonuçlar veriyo Baransel hocam 2yıldır. Beni oyalıyan erkek arkadaşım evlenme teklifi etti. Bana ben çok teşekkür ediyorum Baransel hocama.

  44. Figen
     /  Cevapla

    Önce beni kendine aşık etti. Sonra beni terk etti. Sevdigim adam hayatımı maf etti. İnternet sitesinden Medyum Baransel hocadan yardım aldım. Hocam sevdigim adamı 22 gün içinde kapıma köle etti.

  45. Nurşen
     /  Cevapla

    Benim büyülerimde ben sanki birazcık geç sonuç aldım ama olsun diğerlerinde hiç bir şey olmuyor o yüzden ssıkıntı yok Baransel hocama teşekkür ederim saygılarımla.

  46. Ayfer
     /  Cevapla

    Baransel hocamla geçen sene çakışmaya başladık onun yaptığı büyüleri kimseler yapamaz hiç bir şikayetimde yok.

  47. Kaptan
     /  Cevapla

    BU GÜNE KADAR GÖRDÜĞÜM EN İYİ MEDYUM BARANSEL HOCADIR BAŞKASI YALAN PARAM GİTMESİN DİYEN MEDYUM BARANSEL HOCAYA ULAŞSIN…

  48. Serpil
     /  Cevapla

    Meraba Medyum Baransel hocam ben evliyim ama eşimin bana karşı bir aşkını hissetmiyorum. Eşime aşk büyüsü yaptırmış olsam bana karşı aşkı artar mı?

  49. Zümrüt
     /  Cevapla

    Meraba benim sevgilim beni daha çok sevsin diye büyü yaptırmış. Medyum Baransel hocama yıllar geçti evlendik hayla beni deliler gibi sevdiginin söylüyor. Eşim çok mutluyum iyiki Baransel hocama gitmişim tanımışım kendisini.

  50. Burçin
     /  Cevapla

    Medyum Baransel hocama teşekkür borçluyum ben mütiş bir insan beni kendime getirdi. Hayata bağladı yaşadıgımı hissediyorum. Üstüme yapılı büyüden temizledi beni bütün yükler gitti üstümden tekrar teşekkür ediyorum Baransel hocam.

  51. Meriç
     /  Cevapla

    Baransel hocama muhabbet büyüsü yaptırdım arkadaşlar çok memnun kaldım büyü işe yaradı herkezlere tavsiye ederim sizibde ihtiyacınız varsa Baransel hoca derim

  52. Zuhal
     /  Cevapla

    Ben oğlumun aksilikleri için gitmiştim Medyum Baransel hocama. Oğlumda çok etkili oldu akıllandı uslandı. Oglumun yaptıkarı aklıma geldikce dua ediyorum Baransel hocama.

  53. Eylül
     /  Cevapla

    Ben Medyum Baransel hocayı tavsiye ediyorum.3 ay önce çalışmamız olmuştu.yaptıgı işlem sanki her geçen gün güçleniyo benim kendisine güvenim sonsuz garantili Sonuç almak istiyorsanız. Medyum Baransel hocam.

  54. Müge
     /  Cevapla

    Bencede Baransel hocanın hakkında zor şikayetler bulursunuz eğer öyle yorumlar varsa kesin çekemeyenlerdir. İki hoca tarafından dolandırıldıktan sonra Baransel hocayı tanıdım ve kendisi çok tatlı bir insan ve yaptığı işlem aldığım sonuç süper.

  55. Zümra
     /  Cevapla

    Baransel hocaya güvenmelimiyim arkadaşlar çok ihtiyacım var bir medyuma lütfen cevap verin arkadaşlar herkes çok memnun ama yinede güvenemiyorum.

  56. Döndü
     /  Cevapla

    merhaba arkadaşlar baransel hocanın hakkında şikayet arıyorum ama bulamadım herhalde herkez çok memnun

  57. MedyumBaransel
     /  Cevapla

    Medyum Baransel hocama gercekten inarak giderseniz. Sonuçlanır ben bunu bilir bunu söylerim. Yer gök dua üstüne kuruludur. Unutmayın

  58. Ceren
     /  Cevapla

    Baransel hocam bağlama büyüsü yaptırmıştım etkisi güzel olmuştu çok memnunum iyi gitmişi çok teşekkür ediyorum kendisine.

  59. Miray
     /  Cevapla

    Selam bende çok medyum aradım konuştuğum medyumlara güvenmekte çok zorlandım kandırıldım zamanımı ve paramı boşuna harcadım sonunda medyum Baransel hocam ile tanıştım sorunlarım son buldu geri getirme büyüsü yaptırmak isteyenlere medyum Baransel diyorum hepinize tavsiyem.

  60. Simg3
     /  Cevapla

    Ayrılma büyüsü için büyük destek oldu medyum Baransel hocam bana hayatımı maf eden kişiyi cıkardı. Beni büyük bir yükten kurtardı. Çok mutluyum ellerinden öpüyorum hocamın sizlerede tavsiye edebilecegim bir Medyum

  61. Hediye
     /  Cevapla

    Bende Baransel hocama bağlama büyüsü yaptırdım. Sonuçlarını aldım. Ben kendisine teşekkür ediyorum.

  62. Burçak
     /  Cevapla

    Ben Medyum Baransel hocama gittigimde ona büyü yaptırmak istemedigimi üstümde büyü olup olmadıgını öğrenmek istedim. Sagolsun hocam benim içimi rahatlattı. Üstünde nazar oldugunu anlattı okumalarla gidecegini söyledi.

  63. Azize
     /  Cevapla

    Kaynanamın yıktıgı yuvayı Baransel hocam kurtardı. Ben eşime dönmeyi düşünmüyordüm. Medyum Baransel hocam eşimin bir suçu olmadıgını bütün sucun annesi oldugunu. Yuvamı yıkmamam için banana yardımcı. Oldu Baransel hocam bizi bir araya getirdi. Çok mutluyuz iyiki dinlemişim hocamı.

  64. Mercan
     /  Cevapla

    Baransel hocama her konuda güvenerek ulaşabilirsiniz. Kimseyi kırmayan insanları mutlu eden bir kişiliye sahip medyum Baransel hocamdan ben bir çokkez yardım almış. Biri olarak anlattmak istedim hocamı.

  65. Narin
     /  Cevapla

    merhaba arkadaşlar baransel hoca işinde gerçekten çok başarılı bir hoca ben gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum.

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Yorumlarınız

Medyum Baransel

Medyum Baransel Hocaya istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

Medyum Baransel İLETİŞİM

Email: baranselhocam@hotmail.com

Phone: 0538 269 58 04